This page has moved to a new address.

Scandinavisch industrieel interieur

Woonblog my industrial interior: Scandinavisch industrieel interieur

woensdag 30 juli 2014

Scandinavisch industrieel interieur

Een Scandinavisch interieur en een industrieel interieur hebben best veel raakvlakken. In beide interieurstijlen wordt veel gebruikt gemaakt van wit, grijs, natuurlijke kleuren en materialen. Het enige verschil is dat een industrieel interieur ook erg donker kan zijn, bijvoorbeeld door het gebruik van zwart en grijs. Hieronder zie je inspiratie op het gebied van een industrieel en Scandinavisch interieur. De basiskleur is meestal wit. De rest van het interieur wordt opgevuld met hout, zachte tinten, natuurlijke en eventueel warme materialen, metal, beton, licht en nog veel meer.

Lees ook: 5 musthaves voor een Scandinavisch industrieel interieur


Scandinavisch industrieel interieur

Scandinavisch industrieel interieur

Scandinavisch industrieel interieur

Scandinavisch industrieel interieur

Scandinavisch industrieel interieur

Scandinavisch industrieel interieur

Labels: , , , , , , ,

5 reacties:

Op 5 augustus 2014 om 10:12 , Anonymous Madam Stoltz zei...

Ik vind de mix van Scandinavisch en industrieel het mooist. Zo vorm je een interieur met het minimalistische en het warme gevoel van het Scandinavische met gave industriƫle eyecatchers. Het scoren van deze eyecatchers is voor mij een echte zoektocht en uitdaging.

 
Op 10 augustus 2014 om 14:58 , Anonymous Houten vloer zei...

Heel mooi. Ik ben gek op de sfeer die je krijgt door gebruik te maken van een warme houten vloer, met een heel industrieel meubelstuk erop. Zo'n lekker contrast en gewoon heel stoer!

 
Op 28 november 2014 om 14:02 , Anonymous Duorolgordijnen op maat zei...

Mooie sfeerimpressies! Met nog een paar rolgordijnen erbij dan wordt het interieur wel compleet!
Geeft vaak net dat een stukje extra sfeer in huis. Dat in combinatie met een mooie vloer, heb je volgens mij een winnende combinatie!

 
Op 7 mei 2015 om 16:58 , Anonymous Evy Sims zei...

Hier zou ik wel willen wonen! Ik heb helaas maar 1 item thuis die met deze stijl matcht.. Mijn prachtige steigerhouten tafel met steigerbuizen. Ik ben er nog steeds verliefd op! <3

 
Op 15 december 2015 om 09:32 , Anonymous klaas zei...

Prachtig interieur zeg! Ook een erg leuke vloer heb je.

 

Een reactie posten

Vul hier je reactie in....

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage